Tojásos reggeli muffin | Egészséges életmód

Tojásos reggeli muffin

Muffin reggeliHozzávalók:

  •      12 adag elkészítéséhez
  •      12 db mini kolbász
  •      3 csésze kockákban megfőzött burgonya
  •      3 evőkanál olvasztott vaj
  •      1/8 teáskanál só
  •      1/8 teáskanál bors
  •      6 enyhén felvert tojás
  •      2 csésze aprított keverék sajt, esetleg a muffin tetejére rezelhetünk is belőle
  •      1/4 csésze apróra vágott piros kaliforniai paprika
  •      apróra vágott friss snidlinggel vagy zöldhagymával díszíthetjük

 

Elkészítés:

A kolbászkákat aprítsuk fel és tegyük félre.
Egy tálban keverjük össze a burgonyát, a vajat, a sót, borsot; majd osszuk el egyenletesen 12 olajozott muffin formában. Nyomkodjuk úgy szét a masszát, hogy a muffin forma alját és az oldalait is fedje.
Süssük 180 fokon 12 percig, vagy amíg enyhén megpirul. Vegyük ki a sütőből, tegyük a kolbászdarabkákat a muffin formába.
Egy tálban keverjük össze a tojásokat, a sajtot és a paprikát. Kanalazzuk a keveréket egyenletesen a 12 muffin formába. Szórjuk meg snidlinggel vagy hagymával. Tegyük vissza a sütőbe és süssük 13-15 percig, vagy amíg elkészül. Tálaljuk melegen.

Hozzászólások

hozzászólás

A bejegyzés kategóriái Recept, táplálkozás és kulcsszavai , , . Tedd a kedvenceid közé a cikket.

A weboldal használatával elfogadod a cookie-k (sütik) használatát. További információ

Ez a weboldal azért használ cookie-kat (sütiket), hogy Számodra a legjobb böngészési élményt tudja nyújtani. Ha továbbra is használod a weboldalt a cookie (süti) beállítások megváltoztatása nélkül vagy az "Elfogadom" gombra kattintasz, beleegyezel a cookie-k (sütik) használatába.

Bezárás