7 élelmiszer, amely segít az úszógumi eltüntetésében | Egészséges életmód

7 élelmiszer, amely segít az úszógumi eltüntetésében

Brokkoli, gombaA következőekben felsorolt étkek nem csak a súlyfeleslegünk eltüntetésében segít, de a gyulladások ellen hat, ezért mindenképpen érdemes következetesen gondot fordítanunk ételeink megválasztására, mert saját életminőségünkben érhetünk el, ezáltal jelentős javulást.

1, Gyümölcs és zöldség

Minden gyümölcs és zöldség gazdag tápanyag- és rosttartalmának köszönhetően hozzájárulhat a krónikus gyulladások megszüntetéséhez: Ezért győződjünk meg róla, hogy megfelelő mennyiségben magunkhoz vesszük-e ezeket az ételeket naponta. Bizonyos típusú friss termékek, azonban, még hatékonyabban, mint a többiek.

Néhány fantasztikus gyulladáscsökkentő gyümölcs és zöldség kerüljön bele mindenképp a táplálkozásunk részeként, csempésszünk be almát, bogyós gyümölcsöket, brokkolit, gombát, papayát, ananászt, és a spenótnak is ott a helye.

2. Fűszerek

Bizonyos fűszerek, beleértve a fokhagymát, a kurkumát, a fahéjat, a gyömbért és a chili paprikát, igen komoly gyulladás-csökkentő lehetőségeket jelentenek, ezért érdemes ételeinket úgy megválasztani vagy új fűszerezési ízlést kialakítani, hogy amilyen gyakran csak lehet, fogyasszunk ezekből a fűszerekből, próbáljuk meg velük kiegészíteni jelenlegi fűszerezési szokásainkat saját érdekünkben.

 3, Víz

Testünk igen nagy arányban vízből épül fel, igen sokat kell bevinnünk, hogy a dehidratáltság ne lépjen fel szervezetünkben. Nemcsak éhségérzetünket csökkenti a sok víz fogyasztása, de a gyulladást okozó méreganyagok szervezetünkből való kiürítéséhez is elengedhetetlen. A cél, hogy naponta 2 liter vizet legalább igyunk, és ne feledjünk el: minden 30 perces edzés után szükséges újabb 8 dl vízzel kiegészíteni napi szükségleteinket. Hiába nem vagyunk szomjasak, szokjunk rá, hogy a nap folyamán folyamatosan kortyolgatunk vizet, hogy tényleg minél többet fogyasszunk.

4, Teljes kiőrlésű gabonák

A rostokban gazdag teljes kiőrlésű gabona segít az inzulin kiválasztásában. A magas B-vitamin-tartalma miatt a gabonaszemek elfogyasztása segít csökkenteni a gyulladásos hormonszintet, a homociszteint a szervezetben.

5, Zöld tea

Ez az enyhe ital remek lehetőséget nyújt a derékbőség csökkentéséhez, valamint a gyulladások csökkentésére is kiváló. Ebben a teában lévő flavonoidok természetes gyulladásgátló tulajdonságokkal bírnak. Kutatók azt is kimutatták, hogy a zöld teában lévő EGCG vegyület csökkenti a test zsírt.

6, Az egyszeresen telítetlen zsírok

Ezeket szívbarát zsíroknak is nevezzük, mert segítenek abban, hogy az egészséges HDL koleszterin szintjét növeljék és csökkentik a testünk bármely részén kialakuló gyulladásokat. Ezen telítetlen zsírsavak legjobb forrásai közé tartozik az olívaolaj, a mandula, és az avokádó.

7, Omega-3 zsírsavak

A nemzetközi kutatások azt mutatják, hogy azok a diéták, amelyek nagy arányú omega-3 zsírsavakra és egy kis százaléka omega-6 zsírsavakra épül, összefüggésbe hozható a gyulladáscsökk szükségesek. A kiváló omega-3 zsírsav-forrásoknak számító élelmiszerek közé tartozik a dió, a lenmag, és sok halféle, pl. a vad alaszkai lazac, de a krill-olaj szintén jó megoldás.

 

Hozzászólások

hozzászólás

A bejegyzés kategóriái fogyókúra és kulcsszavai , , , , , , , . Tedd a kedvenceid közé a cikket.

A weboldal használatával elfogadod a cookie-k (sütik) használatát. További információ

Ez a weboldal azért használ cookie-kat (sütiket), hogy Számodra a legjobb böngészési élményt tudja nyújtani. Ha továbbra is használod a weboldalt a cookie (süti) beállítások megváltoztatása nélkül vagy az "Elfogadom" gombra kattintasz, beleegyezel a cookie-k (sütik) használatába.

Bezárás