Papagáj saláta | Egészséges életmód

Papagáj saláta

Papagáj salátaHozzávalók: (6 főre)

  •   1 fej saláta levél – öblítsük le és szárítsuk meg, majd szaggassuk fel egy harapásnyi darabokra
  •     25 dkg friss eper, szeletelt
  •      25 dkg friss áfonya
  •      1 mangó, hámozva, magozva, csíkokra vágva, 4 db kivivel helyettesíthetjük
  •      1 csésze koktélparadicsom, félbevágva
  •      1/2 csésze mazsola
  •      1/4 csésze pirított forgácsolt mandula
  •      1/4 csésze apróra vágott vöröshagyma
  •      4 szelet bacon

Elkészítés:

Helyezzük a salátát, az epret, az áfonyát, a mangót, a paradicsomot, a mazsolát, a mandulát, és a hagymát együtt egy salátástálba és keverjük össze. Fedjük le, és hűtőszekrényben legalább 30 percig tároljuk, hogy az ízek keveredjenek. Hűtőben ne tároljuk 4 óránál hosszabb ideig.
Tegyük a szalonnát egy nagy, mély serpenyőbe, és főzzük át a közép-magas hőmérsékleten, néha forgassuk át, amíg ropogós és egyenletesen pirított nem lesz, kb 10 perc alatt kész. A szalonnát darabokra vágjuk és a  szeleteket egy papírtörlővel bélelt tálon lecsurgatjuk, majd a saláta tetejére szórjuk tálaláskor.

Hozzászólások

hozzászólás

A bejegyzés kategóriái Diéta, életmód, fogyókúra, Recept, táplálkozás, vitamin, Zöldség és kulcsszavai , , . Tedd a kedvenceid közé a cikket.

A weboldal használatával elfogadod a cookie-k (sütik) használatát. További információ

Ez a weboldal azért használ cookie-kat (sütiket), hogy Számodra a legjobb böngészési élményt tudja nyújtani. Ha továbbra is használod a weboldalt a cookie (süti) beállítások megváltoztatása nélkül vagy az "Elfogadom" gombra kattintasz, beleegyezel a cookie-k (sütik) használatába.

Bezárás