Miért ciki edzeni? | Egészséges életmód

Miért ciki edzeni?

Miért ciki edzeni?Szerintem, ha őszinték vagyunk önmagunkhoz, akkor valóban szeretnénk jobban kinézni – mármint ruha nélkül is. Mindenki arról álmodozik, hogy kicsit jobban fog hasonlítani a plakátokon megjelenő nőkhöz és férfiakhoz. Az emberbe van égetve, mélyen a tudatunk alatt, hogy jól akarunk kinézni. Formás lábakat, feneket és lapos hasat szeretnének a nők; a férfiak pedig erős felsőtestet.

Titkon Te is erről álmodsz, és mivel most magad vagy, ezért nyugodtan bevallhatod magadnak, hogy ez így is van. De van egy megszokott életünk, amit nem tudunk és nem is akarunk felborítani. Az edzést egyszerűen nem tudjuk beilleszteni a hetünkbe. Ráadásul: „Öreg vagyok én már bohócnak!”. És különben is már fájnak az ízületeim, és le sem tudok guggolni, sőt már a busz után sem futok – nem megy.

Mitől félsz jobban?

Az egyik félelmed az, hogy beteg leszel – és a mai átlagos életmód kapcsán elmondhatjuk, hogy ez nagyon is valószínű. A másik félelmed, hogyha meg akarsz változni, akkor több ellenséget szerzel magadnak, mint barátot – ezzel is egyet tudok érteni. Ha nem változtatsz, beteg leszel, ha változtatsz, bolondnak néznek, és ezzel bezárult a kör. Bármilyen irányba indulsz, a félelmeid be fognak igazolódni, ezért inkább semmit sem teszel és az élet szép lassan elmúlik.

Ezt tudom ajánlani:

Teljesen mindegy, hogy férfi vagy nő vagy – az sem számít, hogy éppen hány éves vagy, ha tudsz még mozogni, akkor tedd meg! Menj el sétálni, ebbe senki sem fog belekötni, nem fognak ezért elítélni. Valamiért a sétát mindenki elfogadja. Aztán a séta ne csak andalgás legyen! Olyan séta legyen, ami erőltetett menetben zajlik – fújtass bátran, hamar hozzáerősödsz!

Ülj le egy padra (nem pihenni!), és ahogy leültél, azonnal állj is fel – ha nem tudsz guggolni, ez tökéletes kezdésnek. Gyorsan meg fogsz erősödni és nem sokára már rendesen fogsz tudni guggolni (újra ebben az életedben).

Feküdj le egy padra, majd azonnal ülj fel – ezt végezd el mindkét irányba. Aztán támaszkodj a pad háttámlájának, hajlítsd be a karod, majd nyújtsd ki. Végül lazításként sétálj haza (erőltetett menetben). Mindössze fél óra a szabadban, friss levegőn és már edzel is!

Ez a program nem ciki, bárki el tudja végezni, és ahogy erősödsz, úgy a feladatokat is nehezítheted: guggolás variációk, fekvőtámasz variációk, lépcsőzés, futás stb.

Az edzés előnyei

Jobban fogsz kinézni! Javul a stressz tűrő képességed, javul az emésztésed, megerősödik a szív izomzat és javul a keringés. Mivel a sétát mindenki elfogadja, senki sem fog epés megjegyzéseket tenni, mindenki elfogadja, hogy kimentél a friss levegőre!

Ehhez még különösebb felszerelésre sincs szükséged, elég egy nadrág, póló és egy kényelmes cipő – és ezek talán már rendelkezésedre is állnak. Tehát minimális befektetéssel olyan egészségi állapot javulást érhetsz el, mint kevés más dologgal! Sok sikert hozzá!

Hozzászólások

hozzászólás

A bejegyzés kategóriái edzés és kulcsszavai , , , . Tedd a kedvenceid közé a cikket.

A weboldal használatával elfogadod a cookie-k (sütik) használatát. További információ

Ez a weboldal azért használ cookie-kat (sütiket), hogy Számodra a legjobb böngészési élményt tudja nyújtani. Ha továbbra is használod a weboldalt a cookie (süti) beállítások megváltoztatása nélkül vagy az "Elfogadom" gombra kattintasz, beleegyezel a cookie-k (sütik) használatába.

Bezárás